من اینو دارم تو اطرافیانم میبینم
به مرور از دبیرستان خوابمون خراب شد و سعیمون بر این بود که دیرتر بخوابیم :))
و واقعا این بده
من دارم اذیت میشم به شدت و حس میکنم این قضیه تاثیر زیادی به کیفیت زندگی افراد داره و قراره جامعه نابود شه :/ انشالله درست میشه (ایز ایت گوینگ تو بی بتر ار نات؟)
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99