عجب وضعی شده وضعیت حال ما!

خرید بک لینک

چند روز پیش (شاید یکی دو هفته پیش حتی!) یکی اومد بهم گفت که بهش حس خوبی میدم :)) گفت باهام کلا حرفی نداره و برخوردی نداریم اون چنان ولی دیدن من بهش حس خوبی میده. و پشمام، حرف خیلی سوپری بود، اونقدر حس خوبی بهم داد که گفتم بعد یک سال بیام یه پست بذارم اینو ذخیره کنم :))

فعلا!

عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...

ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 18:51

وهران کامو!این کتاب تابستان کامو رو یکی از دوستان بهم قرض داده و بخش اولش رو خوندم که انگاری چیزی بوده که کامو از شهر وهران دیده. واقعا ریده به شهر یعنی :))) هم به مردمش هم به معماریش هم به دیواراش! خلاصه کم نذاشته! این نکته بینی و صداقت کامو جالبه. نمیدونم مردم وهران الان چجوریه وضعیتشون ولی احتمالا از نوشته کامو درس گرفتن! خلاصه داشتم فکر میکردم که میشه برای هر شهری همینجوری بد نوشت! حالا هر شهری که نه، همین شهرایی که یه مدت زندگی کردیم توشون. از رفتارای مردمشون، تفکر مردمشون، معماری شهر و ... شاید بعدا برگشتم و نوشتم در این مورد. البته ته وهران یکم معنوی طور و نمادی طور شد :-؟ ازون چیزا نمینویسم خودم یحتمل :))⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯یه یارویی بود، عاشق یه دوچرخه بوده، واسش نمیخرن، بعد اون یارو فلج میشه، بعد دوچرخه رو میخرن واسش، ولی خب طرف فلجه. نمیتونه استفاده کنه از دوچرخه. ولی چون عاشق این دوچرخه بوده، نگهش میداره :) من همون دوچرخهم. البته با یکسری تفاوت. مثلا اگر یارو برای رسیدن به دوچرخه فلج شده باشه داستان نزدیک تر هم میشه!⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯هاااا. دوشب پیش که آرامش'>آرامش نداشتم رفتم یکم وبلاگم رو بخونم دیدم تو مرورگر گوشی اولای آدرس وبلاگ رو وارد میکنم ولی ادامهش رو نمیاره :/ در این حد به وبلاگ سر نزدم که حتی مرورگر پیشنهادش نمیده! ولی عجب متنای خوبی مینوشتما :)))) خوشحالم که یکسری چیز نوشتم که بعدا سر بزنم بهشون و ازشون لذت ببرم!⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ها قضیه آرامش!باو ما رفتیم پیش دکتر گفت مشکل قلبت استرسه :/ گفتم که استرسی نیس عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ادامه مطلب

ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: جمعه 24 تير 1401 ساعت: 5:13

حقیقتا دلم میخواد یه آدم بود که باهم کتاب میخوندیم، باهم آهنگ گوش میدادیم، باهم فیلم میدیدیم، باهم آهنگ میخوندیم، باهم میرقصیدیم!

یک دقیقه مانده به ۴
در قرنطینه خانگی!

عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...

ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 20:48

هاه!دارم سریال Kidding رو میبینم، یه جا هست که جف تو رویا، هر چی که ته دلش هست رو میگه! حقیقتش تیپ شخصیتی من و جف خیلی خیلی فرق داره! ولی قشنگ احساس میکنم که نیاز دارم یه جا برم و هرچی تو دلم هست رو عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ادامه مطلب

ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 20:48

:)) دارم کارای جالبی میکنم، امروز رفتم تو ربات ناشناس و به ملت درجا میگفتم که یه آهنگ بفرستید :)) یکی ساقی هایده رو فرستاد یکی Why Try از Young Summer و آخری هم بوی خوب گندم داریوش که این آخری رو گو عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ادامه مطلب

ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 20:48

صفحه بندی