چند روز پیش (شاید یکی دو هفته پیش حتی!) یکی اومد بهم گفت که بهش حس خوبی میدم :)) گفت باهام کلا حرفی نداره و برخوردی نداریم اون چنان ولی دیدن من بهش حس خوبی میده. و پشمام، حرف خیلی سوپری بود، اونقدر حس خوبی بهم داد که گفتم بعد یک سال بیام یه پست بذارم اینو ذخیره کنم :))
فعلا!
عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99
حقیقتا دلم میخواد یه آدم بود که باهم کتاب میخوندیم، باهم آهنگ گوش میدادیم، باهم فیلم میدیدیم، باهم آهنگ میخوندیم، باهم میرقصیدیم!
یک دقیقه مانده به ۴
در قرنطینه خانگی!
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110