جالبه
دارم کتاب «نظریه علم انسان» نوشته شرودینگر رو میخوندم بعد به این فکر کردم که بیام بعدش تو وبلاگ بنویسم :)) و خب جالبه که یهو دیدم که انگاری وبلاگ داره خراب میشه و صرفا مطالب از این دست مینویسم، مثل دوتا پست قبلی!
و البته حرف زیاده. خیلی هم زیاده. ولی حسش نیست که راجع به مسائل غیر تحلیلی و مسائل شخصی صحبت کنم. نمیدونم چرا! شاید بخاطر اینه که قصد دارم در آینده نزدیک وبلاگ رو عمومی کنم!
بهرحال وقتی لپتاپ بهم رسید و حسش بود بیشتر درباره چیزهایی که همیشه تو ذهنمه ولی نمیارمشون رو کاغذ مینویسم.
در مورد شرودینگر نیز :))
عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106