ُThe End of The F***ing World

خرید بک لینک

جالبه
اینقدر اتفاقات افتاده این مدت و لیستشون کردم که حتما توی وبلاگ بنویسم ازشون، ولی دستم به کیبورد نمیرفت!

این دو روز هم وسط برهه امتحانات نشستم سریال دیدم :)) فصل دوم The End of The F***ing World رو دیدم و واقعا خوشم اومد.

فصل اول رو که دیدم دیفالتم این بود، سریال داستان درست حسابی ای نداره، دیالوگهای نه چندان قوی و بازیهای نه چندان قوی...
ولی، جداب بود واقعا. خیلی حال میکردم با دیالوگهاشون :)) و به نظرم یکی از بهترین سریالهایی بود که دیدم.

داشتم تو یوتوب گشت میزدم واس خودم و یهویی یه ویدئو در مورد فصل دوم سریال دیدم. و بعد تریلر رو دیدم و واقعا خوب بود... و این شد که تو دو روز فصل دوم هم تموم کردم. هیجان خوبی داشت بعضی جاهاش. و به نظرم اگه ندیدید برید فصل اول رو ببینید و بزارید مدت خوبی بگذره و بعد فصل دوم رو ببینید.

چقدر این عجیب غریب بودن کرکترها قشنگ بود تو فیلم...

و قطعا میتونم برداشت اولیهم در مورد فیلم که دیالوگ و بازی خوب نیست رو پس بگیرم. بینظیرن :)) ولی همچنان داستان قویای نداره که داستان قوی نداشتن هم جذابیت خودش رو داره :))

احتمالا بعدا برگردم دوباره سریال رو ببینم :))

چنتا دیالوگ هم تو پست باشه بد نیست:

So, what do you waa do? Because we can literally do anything.

I don't trust people who fit in.

Sometimes everything is suddenly really simple, You step out and you see where you are, really clearly. You see yourself, and you think, ‘Fuck this shit.

The world is so fucking bleak.

James: Okay!

این آخریه لحنش هم مهمه ولی متاسفانه سخته تو متن منتقل کردن :))

عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...

ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04

صفحه بندی