:)) دارم کارای جالبی میکنم، امروز رفتم تو ربات ناشناس و به ملت درجا میگفتم که یه آهنگ بفرستید :)) یکی ساقی هایده رو فرستاد یکی Why Try از Young Summer و آخری هم بوی خوب گندم داریوش که این آخری رو گوش ندادم هنوز.
و در آخرین اقدام زیبایم [:))] رفتم و به یکی که تو اینستا لیست حرف ناشناس گذاشت پیام دادم. هدفم در حقیقت این بود که ازش یوزرنیم بگیرم بعد ببینم عکس پروفایل تلگرامش چیه :/ (محض کنجکاوی! دونت جاج می!) و خب این آدمی بود که بهم دایرکت داده بود اینستا و من رو میشناخت ولی من اونو خیلی نمیشناختم... و بعد حالا تو پاکسازی اینستاگرام بلاک آنبلاک شد و اینا :)) و یهویی چند ساعت پیش این "آخرین اقدام زیبایم" رخ داد :)) و تو پیام ناشناس ازش موزیک خواستم و حالا بعد رد و بدل آیدی اومد و یهو آیدی چنل داد :)) و به غایت چنل زیباییست.
آه خدا ازین دوستای موزیکی زیاد کنه واسمون. احساس رضایت کامل دارم ازشون :))
یکی دیگه از این دوستان هم که سه تا موزیک تو آخرین پست کانالش منتشر کرد :(
فکر میکنم که ... یعنی در حقیقت دوست دارم که یه جهان موازی دیگه باشه که من و این "یکی دیگه از این دوستان" باهم میبودیم الان :( حتی قرنطینه رو باهم میگذروندیم... البته فکر کنم اون جهان موازی خیلی دوره :))
بهرحال، من دوستی ندارم :)) دوستان موزیکی صرفا! شکر که این رو داریم حداقل!
+اترنال سانشاین آف اسپاتلس مایند رو دیدم و بسی بسی زیبا بود... برای بار دوم مرسی آقای کری :))
عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110