خب در گذر آخر هفته های تهرانگردی امروز به همراه "ف" دیروز رفتیم پارک ملت و نمایشگاه چیز میزای استانی گذاشته بودن که جالب بود، یخورده تو پارک چیپس خوردیم و رفتیم سینما ملت و فیلم بمب یک عاشقانه رو دیدیم. فیلم از نظر من به صورت کلی خوب بود ولی بازی معادی و حاتمی خوبش کرده بود. بعضی جاهاش واقعا خیلی تحت تاثیرم قرار داد. خوشحالم که دیدم این فیلم رو! صحنه های فان باحالی هم داشت! ولی موضوع بمب که باعث عاشق شدن میشه یخورده بچه گونه بود ولی جالب بود کلا...
اااا حالا که دقت میکنم واقعا بعضی سکانس ها از فیلم خیلی قشنگ بودن :)) دم معادی گرم!
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90