والا آدم میبرّه دیگه!
با الف شین سر مسائل کلاس های شهر به مشکل خوردم، راستش همه به مشکل خوردیم، اون تو مدرسه تبلیغ منفی میکرد و مسئولین مدرسه هم
بدجور ناراحت بودن ازش. زیاده خواه بود. و انتظار داشت همه
باید به نفع اون کار
کنن... اگر نمیکردن کار رو به فحش ناموسی میکشوند! مثلا جاهایی
که مدرسه
باهاش راه اومد اینا بودن
که کلاسا ۴ زنگ ن
باشن و ۵ زنگ
باشن، پول کل تاکسی هارو هم میخواست، دربست به اندازه ۶۰ کیلومتر!!! و متقابلا در عمل من خیلی به نفع مدرسش کار کردم و خیلی اوکی بودم. نه چونه زدم سر تعداد جلسات، نه پول و ماشین خواستم بابت رفت و آمد! اکثرا پدر رسوند یا خودم اومدم و با بچه ها برگشتم! خلاصه این
که خیلی اینجوری اذیتمون کرد ولی باهاش راه اومدیم! و بعدش هم
که با مدرسه به مشکل خوردم، من از پول خودم گذشتم ولی یه سوء تفاهم پیش اومد و فکر کردن هممون از پولمون گذشتیم :)) ولی خوب رفع شد و مدرسه داره تلاش می
کنه
که پول الف رو زنده
کنه و خوب اینم
بدجور کفری شده! مخصوصا وقتی فهمید که مدرسه به من ۱۴۰ میداده و به اون ۱۰۰! بهش
برخورد دیگه :) دوست نداره کمتر از کسی پول بگیره! و حالا هم که گفته فلانش تو مدرسمون،
بدجور حالم ازش بهم خورده! یعنی واقعا دیگه اون پیک تحملم بود و دیگه بریدم! دارم سعی می
کنم که ازش شماره حساب بگیرم که واسش کارت به کارت
کنم پولو از جیب خودم که دیگه این
برخورد رخ نده! ولی میگه میخواد به زور هم که شده از مدرسه فلانیمون پول رو بگیره! یجوری از حلقومشون بکشه بیرون! ولی با خودم فکر کردم دیدم کلا این ماجرا سر دراز داره! و الف کلا اینشکلی شده و یا شاید بود و ما متوجه نشده بودیم! خلاصه اینکه ایشون در طول ترم کلاسی رو نرفتن و امتحانات نهایی رو دادن و بعضا حتی ندادن و دو روز دیرتر با تقلب دادن و انتظار نمره کامل از دو درس داشتن که اساتید محترم لطف کردند و نمره ایشون رو در حد قبولی رد کردن! و ایشون خلاصه الان انتظار داره ازشون، و فحشه که نثار خانواده اساتید میکنه... و کلا آدم
بددهن و بی منطقیه. خلاصه که دیگه نمیشه تحملش کرد! انشالله که بتونم روابطم رو به صورت حسنه قطع کنم :)
ولی یه لحظه به خودم فکر کردم که این احساس حسادت نیست؟ :)))))) خیلی شبیه حسادته! ولی واقعیتش اینه که دقیقا حسادت باید یه آبجکتی داشته باشه :)) که بهش حسادت بورزم ولی این چیزی نداره که بهش حسادت کنم واقعیتش :)) صرفا الان دچار خودبزرگ بینی و غرور شدم =))))) یا حسادته یا خودبزرگ بینی چیز دیگه نمیتونه باشه؟ واقعا موندم چی بگم! عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 1:32