دارم عامه پسند بوکوفسکی رو میخونم و واقعا خوب چرت و پرت مینویسه :)) از سبکش خوشم اومد، حس اینو دارم که اگه من یه کتاب بنویسم در همین حد چرت و پرت جذاب خواهد داشت :)))
عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106