حقیقتا تنهایی میکشه!

خرید بک لینک

چند وقت پیش این ویدئو رو از یوتوب دیدم و به شدت برام جالب بود که تنهایی یه چیز ذاتی و بیولوژیکیه و از بدو تولد بدن بهش واکنش نشون میده. و جامعه این رو بهمون یاد نداده بلکه فطری بلدیم! https://www.youtube.com/watch?v=n3Xv_g3g-mA

و خب الان که دانشگاه شروع شده به شدت خوشحالم که دارم کلی آدم میبینم! قبلش خانواده بود و الان دانشگاه! ولی امروز یه چیزی حدود ۵ ساعت اخیر رو تو خوابگاه تنها بودم و واقعا اذیت شدم! خیلی چرنده تنهایی. :/ همین! (فکر کنم مشخصه که کم حوصلهم!)

ساعت هم ۲۰!

عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...

ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 13:17

صفحه بندی