دیشب
خواب دیدم که یه جمعی هستیم و خداحافظی که میکنم کراش جان هم خداحافظی میکند و باهم به سمت
خوابگاه قدم میزنیم. یادمه یسری سوال هم پرسیدم :) خدا قسمت کنه :))) داشتیم قدم میزدیم که هم اتاقیم اومد تو اتاق و با صدای در بیدار شدم :( انشالله امشب هم ببینیم بانو رو :)) عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 1:32