خواب

خرید بک لینک
دیشب خواب دیدم که یه جمعی هستیم و خداحافظی که میکنم کراش جان هم خداحافظی میکند و باهم به سمت خوابگاه قدم میزنیم. یادمه یسری سوال هم پرسیدم :) خدا قسمت کنه :))) داشتیم قدم میزدیم که هم اتاقیم اومد تو اتاق و با صدای در بیدار شدم :( انشالله امشب هم ببینیم بانو رو :))

عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...

ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 1:32

صفحه بندی