خب من سیگاری نیستم ولی دیشب خواب دیدم که دارم تو خوابگاه سیگار میکشم :/
و خب جالبیش این بود که با خودم قرار گذاشته بودم دو نخ بکشم :))
بعد دو نخ هم از جمع دوستان جدا شدم.
بعد حس بدی داشتم کلا
لبم خشک شده بود! و حالم داشت از سیگار بهم میخورد! جالب بود که تو خواب اینقدر مشکل دارم با سیگار
ولی یه قسمت یادمه که تو خواب هم وقتی یکی از هم اتاقیام برای اولین بار سیگار کشیده بود حس بدی پیدا کرد! مثل این بود که دیگه سیگار کشیدن برام جذابیت نداشت وقتی هم اتاقیم هم میکشید! قشنگ سیگار میکشیدم چون حس برتری به هم اتاقیم بهم دست میداد با سیگار! واقعا عجیب بود!
یکی از اقوام تو مشکل بزرگی گیر افتاده و من شدیدا نگران فرزندانشم که قراره چه بلایی سرشون بیاد! امیدوارم همه چی برای اون دوتا خوب پیش بره...
به صورت خیلی جذابی در این خانواده سوال isitgoingtobebetteroot پرسیده میشد ولی فکر کنم الان دیگه به جواب رسیدن! و متاسفانه دیگه حتی پرسیده نمیشه!
رفتم در کارگه کوزه گری دوش
دیدم دوهزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه براورد خروش
"کو کوزه گر و کوزه خر و کوزه فروش"
#mood
خدا بیامرزه
ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74