کلا یه حس خالی بودنی دارم نسبت به وضعیت موجود :)) حس میکنم یچیزی کمه.
شاید همیشه اینجوری حس میکردم؛ نمیدونم والا!
یخورده احساس میکنم که نیازه یه حرکتی یه اتفاقی بیوفته که زندگیم یخورده متحول شه! فکر کنم یخورده شخصیتم جوری باشه که ناامیدی همیشگی پشتم باشه...
عجب وضعی شده وضعیت حال ما!...ما را در سایت عجب وضعی شده وضعیت حال ما! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83